
دلم گرفته اسمون نمیتونم گریه کنم شکنجه میشم ازخودم نمیتونم شکوه کنم انگاری کوه غصه ها روسینه ی من اومده اخ داره باورم میشه خنده به من نیومده xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 xa0 خدایا تنهام نذار...
ادامه مطلب
xa0 ازخدا دلی ارام میخواهم...
ادامه مطلب