ﻛﺎﺵ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﺴﺘﻢ ﺣﺮفی ﺑﺰﻧﻢ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﮕﻮﯾﻢ ﺍﺯ دلتنگی هاگریه کنم بین غصه های ناتمومبین ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﻛﻪ ﺩﺭ مجازی جمع شده اندﻓﻘﻂ ﻣﯿﮕﻮﯾﻢ منم ﺩﻟﺘﻨﮕﻢ ...